Perkhidmatan

Perkhidmatan Kami

Kami Memberikan Perkhidmatan Terbaik Untuk Rawatan Kesihatan anda.

Perbidanan & Sakit Puan

Providing optimal healthcare with an interest of obstetrics and gynaecology (O&G). Pre-Natal, Ante-Natal and Post-Natal.

Rawatan Am Dewasa dan Kanak²

Kami menawarkan perkhidmatan rawatan kesihatan am dewasa dan kanak-kanak. Kunjungi klinik kami bagi sebarang permasalahan kesihatan anda.

Berkhatan kanak-kanak Perempuan

Kami menawarkan servis berkhatan mengikut syariat Islam, yang dilakukan oleh doktor perempuan di Klinik Nur ‘Aina. Kami juga menawarkan harga yang berpatutan. Ianya cepat, ringkas dan juga tidak sakit sedikit pun.

Pakej Vaksin Haji untuk Haji & Umrah

Kami menawarkan pakej vaksin yang brpatutan bagi mereka yang memerlukan vaksin meningococcal, pneumococcal & Influenza! Disamping itu, kami juga menawarkan basic medial check up seperti tekanan darah, ujian gula dalam darah dan juga konsultansi daripada doktor bertugas.

Imbasan Ultrasound 4D/3D/2D

Kami menyediakan imbasan ultrasound 4D / 3D / 2D dengan bilik berhawa dingin dengan TV LCD yang dipasang di dinding untuk tontonan mudah. Klinik Nur’ Aina menawarkan pemeriksaan ibu mengandung oleh doktor wanita.

Vaksinasi Rutin untuk Kanak-Kanak

Persatuan Pediatrik Malaysia menggesa semua kanak-kanak menerima vaksinasi rutin dan vaksin influenza tahunan (flu), kecuali terdapat sebab perubatan. Dengan itu, kami menawarkan seperti Hepatitis B, MMR, Hexaxim, Pneumococcal dan Influenza dengan kadar yang berpatutan.

Suntikan Typhoid (Pengendali Makanan)

Vaksin Typhoid kini wajib untuk semua pengendali Makanan dan Minuman (F & B) di bawah Akta Makanan Malaysia 1983 dan Peraturan Kebersihan Makanan 2009. Vaksin Typhoid juga harus dipertimbangkan bagi mereka yang melancong ke negara-negara di mana tanda Typhoid (Salmonella typhi) adalah perkara biasa.

Program Pemeriksaan Eksekutif (ESP)

Program Pemeriksaan Eksekutif (ESP) adalah pemeriksaan komprehensif mengenai status kesihatan individu yang pasangan ujian diagnostik atau prosedur diagnostik dengan mengambil sejarah kesihatan dan pemeriksaan fizikal lengkap.

Pap Smear

Kunjungi Klinik kami untuk melakukan Pap Smear. Sayangilah diri dan keluarga anda. Lakukan Pap Smear (saringan ujian saringan untuk kanser serviks).

Pemeriksaan Kesihatan JPJ, Universiti, Pekerjaan

Klinik Nur ‘Aina menyediakan pemeriksaan kesihatan untuk JPJ, Universiti dan juga pekerjaan. Kunjungi kami sekarang.

Pencegah Kehamilan

Bagi pasangan suami-isteri yang ingin merancang kehamilan, boleh berkunjung atau berhubung dengan Klinik Nur ‘Aina untuk mendapatkan nasihat atau rawatan.